En suverän kväll

Igår började jag och några vänner med middag, drinkar och llite mingelmat blandat med mycket skratt och snack förstås hemma hos mig! Senare på kvällen åkte vi till Linnea för att förbättra kvällen ännu mer.. Som förväntat fortsatte kvällen bara var helt toppen. Toppen med människor som bidrar till ALL glädje här i världen!
Haha, jag har en dille på rött kött. Det skall vara så rött inuti att det nästan är RÅTT! Enligt mig. Glömde bort att de andra inte ville ha så rött, näst intill rått som jag. Sofia blev rädd för blodet, Sara trodde att det var farligt (de va entrecote) Nåja, kanske bara jag som är lite vampyrisk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0