10 KG LÄTTARE

Efter den här dagen och veckans plugghög ur vägen känner jag mig utan tvekan 10 kg lättare! Otroligt otroligt underbar känsla. Inlämning, redovisning och en debattredovisning (?) är nu slutförda. Förövrigt trodde jag att debatten skulle gå urdåligt, då vi för det första började på den igår och redovisade den idag. Jag har alltid haft åsikter till det mesta - så det var inget bekymmer; däremot var jag lite orolig över om jag skulle lyckas uttala mig korrekt när det gällde engelskan. Vilket jag gjorde, och jag är jättenöjd över min lilla insats!
 
Nu ligger jag i sängen och slappar framför gossipgirl. Såg sista avsnittet idag! Måste varit det bästa avslut jag någonsin skådat på en serie. Nu är det bara att börja om från säsong 1 igen! ;) GG sviker aldrig hehe!
 
Och tillsist, helgen är planerad och kommer bli så bra. HELG du är så himla välkommen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: tjo

Vilken hemsida kollade du på/vart laddade du ner ifrån? :)

Svar: Hej! Kollade först på swefilmer.se och sedan kanal5play :-)
emma TORSTENSSON

2013-01-17 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0