TODAY I WEAR

God dag solstrålar! Anlände precis till skolan, tog en lite extra lång sovmorgon *blink*. Nu sitter jag i biblioteket och skall alldeles strax skriva klart min debattartikel. Förressten! Jag har lagt till en ny kategori ''outfit'' där ni kommer se dagens look, sminkning osv. Jag har ju trotsallt väldigt stort intresse för kläder, speciellt designers ;-) hehe.
 
Annars då? Idag står återigen plugg på schemat. MEN.. jag är så himla sugen på att gå på stan lite också, strosa runt i butiker och fika.. Jag & Felicia pratade om det häromdagen, hur underskattat det är.. Eller förressten, för mig är det, det bästa som finns en vardag!! Älskar det!!
Halsband/Vivendi Klocka/Albrekts Guld Blus/Zara Lackadejeans/Lee Stövlar/Scorett Väska/Burberry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0