VÄGEN TILL HOLLYWOOD

Efter skolan åkte jag till min bästa väninna Olivia! Vi pratade mycket som förstått, tillslut tvingade vi oss ut på en liten promenix, blev dock inte en sådan lång då det är förbannat kallt ute! Brrr... Sverige är inget land för mig det är en sak som är säker.
 
Nu ligger jag i soffan med te, latte och pepsi max (haha kunde jag införskaffa mig mer drycker?) Nåja, det är mina 3 måsten här i livet.. Som jag definitvt inte skulle leva utan! Och just det, ser på mitt favvoprogram a la hollywoodfruar. Det är ju en ny säsong nu, fast denna gång handlar det om deras väg dit. Intressant :-)
 
Maria Montazami och hennes härlig vän Mindy är ute och shoppar på Rodeo Drive, jag håller på att dö utav avundsjuka här hemma!! Haha. Jag vill och skall minsann också shoppa loss där inom kort tid.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0