En bra pluggdag

Då var det dags för en ny vecka! Ny vecka och nya möjligheter, som man säger. Måndagar är alltid väldigt lugna för mig, eller ja, vi har de lektioner som jag anser som intressanta så det är förmodligen därför. Entreprenörskap, journalistik & samhäll! Har precis skickat in en inlämning och nu tänkte jag påbörja nästa. Har 3 st inlämningar + en redovisning den här veckan så det gäller att sätta lite fart.
 
Den här måndagen kommer att innehålla massor av plugg till massor av te. Kan inte förstå att jag njuter ibland när jag pluggar?! Haha.. Idag är iallafall en sådan dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natasha

Så otroligt fin du emma!!

2013-01-17 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0