BURBERRY DREAM

Här är då min nya älskling! Som jag spanat in i flera månader och suktat efter.. När Filippa åkte till London tog jag tillfället i akt att be henne köpa med denna åt mig. Åh den är så fin! Jag är helt såld, haha!
 
Den är otroligt rymlig, igår fick jag plats med både en annan stor väska + min dator & ändå fanns det plats över! Är det något jag behöver så är det en stor väska, får nämligen aldrig plats med mina pinaler som skall bäras hit och dit. Ja det var väl det, berättade jag att jag är helt såld?! Haha oj gjorde nog det..
 
Medium Burberry house check tote bag, heter den och ni finner den här; http://se.burberry.com/store/womens-bags/tote-bags/prod-38264381-medium-house-check-tote-bag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0