Sleepover

Flydde till min lilla vän som vanligt för en oslagbar vardags-sleepover! Nästan så att jag borde börja betala hyra hos felicia, är numera en gratis inneboende. Känns ioförsig väldigt gott, så jag tar nog tillbaka det med att betala hyra ändå, haha. ;-) Just nu ligger vi och slappar i sängen med en varsin dator, tänkte plugga lite också. Hoppas ni haft en underbar dag kära medborgare ♥
 
Filippa var så himla snäll & köpte med min älskade burberryväska som jag kikat efter i flera månader! Till min sorg finns den inte i Sverige.. Sorgen förvandlades snabbt till lycka när filippa & ida åkte till london! Åh längtar efter den här bedårande skapelsen såå!! & det bästa av allt, jag har inte sett en enda människa i Sverige bära den. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0