MÅNGA BOLLAR OCH MÅNGA PLANER

Har precis anlänt från en jäkligt kall promenix med min kära väninna! Herman och jag ligger nu inkurrade i ett varmt täcke med popcorn och te. Mums! Kan inte förstå hur mycket te jag dricker, har inget stop på mitt te-intag! Perfekt för mig som startade mitt ''nyttiga'' liv i lördags.
 
För tillfället är det NO-carbs som gäller. Eftersom det vart mycket skitmat, festande + noll träning under jul, som förstås hör till - men man måste ju få bort det lilla hullet som kommit också. För att få bort sötsuget brukar jag alltid ersätta sockret (om jag blir riktigt sötsugen) med något annat jag tycker om väldigt mycket. I detta fall te! Frukt funkar också, halstabletter, varma bad, promenader och träningar. Hålla sig så sysselsatt som möjligt är viktigt och för att tappa sötsuget gör man det bäst genom att hälla bensin över elden, med andra ord allt eller inget! Tränar jag inte men äter nyttigt, blir det genast mycket svårare att hålla igen på det onyttiga!
 
Nu blir det ännu en kopp te och lite längtande inför alla planer. Sjuttio på Sjuttis/Galet taggad!, Blondinbella Tour, småtrippar, galet mycket festande, många myskvällar med nära & kära & för en gångs skull många resor och mycket jobb!
 
Det är sjukt hur mycket jag tjatar om den här rean.. Men den är fasen värd att lyssna på! Jag vet precis vad jag är ute efter och det kommer här nedanför --->
Marni gör så himla fina smycken. Jag totalt älskar deras halsband! Ett marni eller Lanvin smycke står högt uppe på min lista.
Och vi får förstås inte glömma Missoni & deras ljuvliga ränder! Den här halsduken har jag fått riktigt tycke för. Hur rätt är det inte med de svarta ränderna som bryter av det ljusa?! Fööör läckert!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0