bästa filippa!

Det här är den finaste present jag någonsin fått! Jag lyckas alltid fastna vid denna bok någon gång i veckan när humöret behöver boostas upp.. Om jag jämför den här boken med blondinbellas ÄR blondinbellas egoboost en totalt katastrof. Texterna och bilderna i boken reflekterar så himla fina minnen, kärlek och glädje. Den är värd guld tusen gånger om. Hade någon annan gjort den däremot (säkert blivit fin också) men aldrig att den blivit så bra som filippas. För det finns knappt någon människa som jag haft så fina minnen & underbara stunder med på så kort tid!
 
My soulmate ♥
 
Alla borde ha en egen själsfrände vid sin sida! Oslagbart är ordet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0