Andra januari

Godkväll 2013! Eller skall jag säga God natt* 2013 istället? Lite mer passande ioförsig. Idag vaknade jag upp av en pratkvarns röst klockan 11 på morgonen. Och ja det var tidigt med tanke på hur länge vi var ute inatt.. Bakfull på detta tvingades jag konversera om lite allt mellan himmel och jord. Haha, så jäkla jobbigt med närmare tanke. Kämpe som man är stod jag ut (självklart felicia jag pratar om) tillslut stack vi ner på stan för att köpa mat, glass och åka hem. En ledig dag idag var värt hur mycket guld som helst!!
 
Lite senare kom även Olivia hit, och vi hade som vanligt mycket att snacka om. Speciellt nu efter nyår då vi tyvärr begav oss åt olika håll. Men vi har lyckats hålla varandra informerade om viktigheterna ändå! Som tur är! Nu hade jag tänkt sätta på lite Gossip men såklart krånglar tekniken för mig, hur sätter man på filmen? hur laddar man ner? jag har laddat ner men det funkar ej? Mina egna i-lands problem.......
 
Nu skall jag sova. Imorgon vankas en dag med jobb. Förövrigt, har ju glömt att berätta att jag fått ett till jobb! Har numera 3 st och det känns toppen. Jag älskar att variera, jobba och tjäna mina egna pengar. Imorgon ser ni mig på mitticity grillen! :-)
Två bilder från igår! Numero 1, jag & favvofillan nyfixade inför kvällen. Numero dos, jag taggad inför kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0