HAPPY NEW YEAR --> 2013

 
Kvällen som var igår visade sig vara den bästa på oerhört länge. Det trodde jag faktiskt aldrig, om det är något som är självklart är det att alltid skall det gå någonting snett på nyår - nästan så det blir lite charmigt, hehe. Ingenting gick trots det fel igårkväll! Kändes verkligen som Gud stod på vår sida. Jag firade in det nya året med de människor som jag trivs allra mest med och som står mig närmast!
 
På dagen gjorde jag mig iordning hemma hos Fillan med henne för att sedan åka till Anna där det vankades middag. Skrattade, drack, njöt och hade det trevligt. Efter ett tag gick vi vidare några hus bort och firade in tolvslaget med några ytterligare. SEDAN! Kvällens mysterium så att säga, hitta taxi! Vi hade bokat en men var så säkra på att den glömt bort oss då det är omöjligt att finna taxi på nyår (vid och efter 12) men tur som vi hade kom den tillslut & vi kunde äntligen anlände till en bra mingelfest hos Maja!
Såhär såg jag ut; blus/vivendi, kjol/bikbok, klocka/albrekts guld, armband/present från felicia, örhängen/present från nicole. Klackar och uppsatt hår till! Kändes verkligen jag :-)
Vi ville inte riskera en nykter kväll...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0