Sista passet för veckan!!

Sådär! Nu är sista jobbpasset för veckan gjort!! Ni kan inte ana hur underbart skön känlsa det är. Ioförsig trivs jag som handen i handsken på mina jobb... Rejen var så himla gullig idag och tog med kurdisk mat till mig! Hur söt får man bli? Dock verkar hon vilja få mig riktigt fet, förra gången var det kurdisk efterrätt, ha-ha. Det tackar man såklart inte nej till, inte om man heter Emma i varje fall!
 
Näh, nu skall jag packa inför morgondagen. Åker hemifrån redan 06:00 imorgon, jag & farmor tar x200 så vi är framme vid 09:00 tiden, skönt. Har mycket som behöver shoppas! Mamma, lillebror och några vänner är dessutom i Stkhm då, så självklart skall vi catcha upp lite med dem. ÅH är så galet taggad för shopping!!! Haft en grym lön den här månaden också! Nej nu skall jag fortsätta, vi hörs imorgon godingar. Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0