Tisdag

Godmorgon!
Fint väder återigen idag, det är egentligen sjukt hur humöret drabbas utav vädret! Jag solade igår, vilket jag inte gjort på ett tag; dum som jag är, tänkte jag inte så mycket på det och tog en 30:minutare som alltid... Inte nog med att det är farligt, ser jag numera ut som en svullen tomat! Inte allt för tjusigt, haha. Jag som alltid brukar klaga på kylan här hemma, känner inte av den för fem öre. Om man skall säga något positivt om att vara som en livs levande ugn.
 
Nu skall jag snart fixa iordning mig för en powerwalk. Imorgon vankas jobb och förhoppningsvis vinkväll hos en vän! Resterande vecka ser väldigt lugn ut/några arbetspass, hoppas att få komma iväg på en liten Stockholmstripp också. Vore så kul.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0