Oscarsgalan 2013

Efter några timmar i tristess kom jag i underfund med att jag helt & hållet glömt bort att titta på bilder från Oscarsgalan iår. Jag tyckte inte att kändisarna hade något revolutionerande på sig, vilket var lite konstigt.. Det är trots allt hollywood vi snackar om! Som är känt för att vara minst sagt galet.
 
Catherine Zeta-Jones och hennes make Michael Douglas
Catherine Zeta-Jones var en utav de få som jag ej kan släppa blicken ifrån. Hon är alltid lika vacker!!
Och även Zoe Suldana! Minns ni henne i Britney Spears film ''Crossroad'', det är i alla fall så jag minns henne, haha. Hade hon bara skippat i skärpet....
 
Amy Adams
Charlize Theron
Adele
Kristen Stewart, gillar inte hennes look alls. Klänningen ser ut som påskfjädrar och hänger ner alldeles för mycket vid bysten, enligt mig. Hon ser både sliten och lite trött ut, lite lite sömn kanske hehe.
 
Sandra Bullock och en vacker klänning från Elie Saab
Anne Hathaway med en elegant klänning från Prada. Hon uppnår verkligen Prada's egna budskap med hennes look, otroligt stilren. Trots att klänningen inte var så maffig för röda mattan, kan jag inte motstå att sända tycke för hennes utsendee, hela hon ser ut som en skör liten prinsessa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0