Yes!

Hallå nattgla'a människor! Efter att ha haft en väldigt lugn dag idag vankas imorgon ännu en. Powerwalk med Olivia, lite plugg och jobb får stå för morgondagens syssla. Jag har deppat hela dagen för att mamma och lillebror åker med våra vänner till deras lägenhet i Stockholm, shoppar & njuter. Det är precis vad jag hade behövt!
 
Eftersom jag jobbar både imorgon & övermorgon funkade det sorgligt nog inte, istället har jag försökt få med mig vänner på en liten tripp dit i helgen, tråkigt nog, verkade ingen kunna då heller... Tillslut frågade jag farmor och fick äntligen ett ja! Skall bli så skönt. Jag behöver verkligen pusta ut, och för att kunna pusta ut; behöver man ibland skifta tillvaro lite. :-)
 

Kommentarer
Postat av: natasha

Jag hade lätt följt med dig emmaaa! :D ha så kul!!

2013-02-27 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0