En bra start på lovet

 
Åhhhh, vilken härlig start på lovet jag fick imorse! Vaknade utav att solen sken in, så himla himla härlig känsla. Jag kunde inte motstå vädret så begav mig ut på en powerwalk med vovvsarna  på direkten, jag tror våren är påväg! Efteråt kastade jag på mig träningskläderna och stack till Olivia en stund innan vi skulle med bussen till stan. Jag åkte som sagt egentligen in för att träna... Resulterade i en cappucino, lite strosande på stan, solning och två tillfixade naglar! Nåja, det blev ingen träning, men iallafall ett par fixade naglar (hehe).  
 
Kunde knappt fått en bättre början på lovet. Nu är det ''Dicte'' på tv;n som man inte får missa! Om ni inte som jag ser serien, måste ni börja! Jag brukar inte falla speciellt för deckar/drama så tycker en kräsen filmgillare som mig om den, är den garanterat bra!
 
Vaknade bredvid en oerhört söt gosse imorse :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0