ETT TRÖTT UFO

Återigen har jag hamnat i min inte-människa-någonstans-fas igen efter ett slitsamt arbetspass. Att känna mig som en zombie har gått & blivit en vana. Nåja! Nu är jag äntligen hemma på 34an och har intagit en väldigt skön position i soffan, med mcdonaldsmat & hollywoofruar som tillbehör. Mmm!!
 
 
Gårkvällen började hos Ida med bästa vännerna, drack drinkar, åt snacks och både skrek & skrattade i mängder. Ida vart lite orolig för hennes katt som kunde ha skadat hörseln.. Haha, men har den Ida's power så skall det inte vara några bekymmer! Senare på kvällen drog vi vidare ut i vimlet & det slutade som en lyckad kväll. Slutsats: Varför är ALLTID förfesterna/efterfesterna roligast? (Är det för att dem tillbringas med de närmaste och efterfesterna för att alkoholen minstsagt gjort verkan?!) Och en liten fråga på det, någon mer än jag som alltid blir jäkligt trött på självaste festen? Tror på allvar att jag blir trött av alkohol, haha!
 
 
 
Fick bästa godnatt:et av min kära & förstås älskade väninna jennifer! Ett perfekt litet brev så att säga;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0