STAN

Godmorgon solstrålar! Nu blir det en tur in till stan med min nya väninna, Emma! Vi skall kolla runt lite i butiker (som jag älskar ni vet hehe) förhoppningsvis hittar jag något fint. Annars då? Skall jobba om några timmar på Färjestad och ikväll skall jag ääääntligen få träffa min kära Filippa! Som jag saknat henne! Det blir en utekväll a la e&f och såklart en sleepover på det. En toppenlördag på ingång!
'
Såhär ser jag ut idag; blus/monroeworld (sturegallerian), jeans/hm, skinnjacka/hm, halsband/vivendi, skor/scorett, väska/louis vuitton - På tal om väska, jag använder inte fake och skulle aldrig göra.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alltså, hittade din blogg av en slump och tycker du har sjukt bra smak. Men väskan du har på denna bild är FEJK! Jag hoppas verkligen att du inte har betalt mycket för den.

2013-05-13 @ 17:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0