GOTT MED LOV

Nu är det två dagar tills vi äntligen kan vara hemma ifrån skolan, med gott samvete! Det är sportlov! Jag själv skulle inte orkat en dag till. Är så super-mega-skoltrött, jag skall inte ljuga.
 
Nåja, jag gjorde individuella och fördjupningsval idag inför trean! Ser faktiskt fram emot de kurser jag valt. Jag valde fortsättning i entreprenörskap (kursen heter entreprenör & företagande), jag har inte kommit i underfund med vad jag vill påbörja, men jag VET däremot att jag vill starta något alldeles eget denna gång. Min jakt är att hitta något jag verkligen brinner för! Det är vad som krävs för att denna kurs skall bli totalgrym. Mitt andra val blev förstås Engelska 7, vilket var en självklarhet från början; språk är viktigt överallt här i livet, och egentligen älskar jag språkämnen så jag vill verkligen bli bättre. Dessutom behöver jag vara så internationell som möjligt här i livet för att få vad jag vill! Mitt liv kommer inte stanna i Sverige länge till. :-)
 
Just nu är jag lite deppig, trött och seriös, som ni nog märker haha! Ursäkta mig, men jag har sagt att jag har en liten svacka. Bortsett ifrån det kommer sportlovet invigas på absolut bästa sätt. På fredag skall jag vara med saknade Olivia & Johanna och på lördag fiesta & sleepover med Filippa! På söndag vankas även mysdag med filippa då den lilla rymlingen flyr till skidbacken lovet ut.. Tyvärr med stor ledsen min, hehe. Sedan skall jag jobba och på kvällen väntas även sleepover med Caroline! Kommer bli en helg sammanfattad alla tiders al la emma!
Bild från göteborg på mig, emma & filippa! Visst är vi ett par härliga individer trotsallt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0