En tisdagsmorgon

Hej mina vänner! Stressade som attan till skolan idag för att komma i tid, tror ni inte att när jag är här, står det att vi inte börjar förrän en timma. Jag måste verkligen bli bättre på att kolla schemat! Gör sådana här tabbar hela tiden, tack vare min förbannade magkänsla som jag alltid tror stämmer, fast som aldrig gör det när det gäller tider, haha.
 
Nåja! Har iallafall en oerhört soft skoldag idag. Ynka två lektioner! Hur härligt? Dessutom tre dagar kvar tills lov, livet kan knappast bli bättre för en student i tankarna nu. Efter skolan skall jag förbi resebyrån och preliminär boka en resa också! Vi är ett grymt tjejgäng som skall till Kos i sommar. :-) Hittade ett jättefint hotell igår + resa som vi tror kommer passa oss alldeles utmärkt (åtminstone för fest hehe). Grekland är ju så himla fint också!
'
En bild på mig och pappa från midsommar. Pappa ser galet sliten ut måste jag säga (förlåt haha) och jag ser lite skelögd ut. Men ändå gillar jag den!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0