TRÄNINGSVERKAN MAN INTE TRODDE FANNS

Godmorgon sötnosar! Gullig morgonhälsning, inte sant? Hehe. Först och främst måste jag tillägga vilken extremt jäkla jobbig, deprimerande, helvetesträningsverk som jag ligger inne med. Och vart kommer den ifrån? Resturangen... Det är helt sjukt att ett jobb kan vara som ett tufft träningspass. Förra veckan hade jag värsta verken i armarna och nu i benen! Antingen är detta ett wake up call för min alltför otränade kropp, eller helt enkelt att jag har ett hurtigt arbete. Man kan tolka det hur man vill! 
 
Nej nog om jobbsnack och träningsverk. Kvällen igår spenderades hos födelsedags*ungdomen* Bella som numera är 18 år! GRATTIS GUMMAN. Repris från förra året vankades det även 10 shots för denna kvinna! Japp, ni hörde rätt. Här har vi en strong women, minstsagt. (Själv klarar man knappt en utan en halv liter dricka bredvid haha). Kvällen var väldigt trevlig och tillräckligt lyckad för att jag som i vanlig ordning missade bussen hem. Tur att man har föräldrar som ställer upp ibland! 

Första bilden är självklart på vår käraste bella! Visar upp hennes starka sida som superindivid perfekt:)
Hur vackra är dem inte? svarta prinsessor!!!
Mina fina älsklingar!! Ännu ett par svarta prinsessor! :* 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0