En bra fredag

Igår var jag på stan och fixade lite saker (på mig själv hehe) gjorde nya fina naglar inför bellas fest ikväll, kommer passa utmärkt till min klänning. Hittade en underbar klänning inne på Vivendi (ni ser den här nedan) och ett par svarta pumps till det från Åhlens! På kvällen stack jag till Jennifer, vi myste & pratade om allt mellan himmel & jord.
 
Nu taggar jag upp inför ett jobbpass på färjstad! Börjar i resturangen idag också. Efter jobbet har jag bråttom som en galning till bellas fest.. Som i vanlig ordning för mig, haha!
Den här klänningen är så fin! Det konstiga är att jag köper aldrig gråa kläder, aldrig klänningar utan armar och absolut inte med hög hals på det. Haha den uppfyller alla mina obekvämhets-krav men ändå lyckades den få en krånglig filur som mig nöjd! Must be magic... Kommer från märket Sand och från butiken Vivendi :-) 
 
Fransk/amerikansk manikyr i all ära... Det är bara det att det börjar bli lite uttjatat i mitt tycke! Visst är det helt tidslöst och funkar alltid, men det är också alltid roligt med lite variation. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0