En läskig händelse...

Godkväll alla pigga! Jag kom precis hem till farmor efter att ha varit hemma och bakat bullar med mamma och vovvarna. Ioförsig åt jag mest, ångrar dock det då mina bullar alltid blir godast! Är man bullproffs så är man. Eftersom jag glömde min dator hos farmor förut var jag tvungen att sticka hit & hämta den, men tror jag sover här ändå. Förövrigt har min dag bestått utav skola & jobb som vanligt! Pengar rullar in som dem skall, eller hur man nu säger. Hehe :-) 
 
Just det! När jag var påväg hem från jobbet förut (hände något underligt). Jag var som i vanlig ordning inne i mitt musikskiftande på mobilen (kan aldrig lyssna klart på en låt haha) när jag sedan tittar upp står det en jäkla VARG mitt framför mig. Mitt på gatan!! Kan ni förstå hur rädd jag blev? Inte i början kanske, men när den började skälla på mig utav bara katten trodde jag att den skulle gå till attack när som helst. Det syns ju tydligt om ett djur är osäkert eller ej, och desto räddare desto mer opålitlig och farlig är djuret. Efter en tid kom jag såklart på att det var inte en varg jag stod o var rädd för, utan någon form utav varghund, haha! Jag sprang in och hämtade hundgodis och knackade dörr hos mina grannar, tillslut visade det sig vara en utav deras kusiner. Och tja.. Det var väl det! Låter som vanligt tråkigt när jag berättar, men hade ni skådat det kan jag garantera att ni både fått lite skratt & rädsla i er mina vänner ;-) vargvovvar är tydligen inte att leka med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0