Happy valentines day to all!!!

Idag är det inte vilken torsdag som helst, det är alla♥dag! Personligen tycker jag att det är jätteroligt med traditioner, högtider och dagar som dessa. Jag förstår inte de som anser sådana här dagar som överskattade, självklart är dem överskattade.. Men är inte det bara roligt, egentligen? Kärlek får man aldrig för mycket utav!
 
Förut var jag på stan med några vänner och spanade in jobbmässan på CCC. Vi tänkte leta efter sommarjobb i Norge, men det var faktiskt ingenting som föll mig i smaken riktigt. Så sökandet får fortsätta! Nu ligger jag hemma och softar ett tag tills jag skall börja jobba. Hoppas ni får en suverän och framförallt en kärleksfull dag såklart!
 Viewer-91_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0