Jag ÄLSKAR mina jobb!

Haha, fy vad tråkig jag känner mig inför er som läser bloggen. Känns som att alla mina inlägg handlar om jobb? Skall försöka ändra på det lite, men eftersom jag jobbar väldigt ofta och det är mitt liv & min vardag min blogg handlar om, blir det lätt så. Hur som helst, måste jag säga vad jag älskar mina jobb!! Allt flyter verkligen på strålande. Jag jobbar med underbara personer, får nya vänner och träffar alla slags människor. Det känns så givande på något sätt. Jag är väldigt nöjd över mitt liv just nu. :-)
 
Som ni säkert kan ana så kom jag precis hem efter ett roligt jobbpass! Imorgon skall jag till doktorn så det blir nog ingen skola efter doktorn, däremot har pappa lovat mig en liten belöning.. En shoppingrunda! Vad kunde sitta bättre än en gratis shoppingrunda?! Allt för länge sedan jag hade en sådan!! Jag är på jakt efter en klänning till Bellas 18 årsfest på lördag, och den måste var alldeles perfekt!
En bild från förra året! Vi var påväg till temafest hos Sandra som hon & Andrea hade tillsammans (jättekul förövrigt) självklart köper man med något när man är bortbjuden, det tillhör vett & ettikett, finns ingen ursäkt till sådant. Då gav jag bort en korg med lite smått & gott.. Nu är det 18 årsfest, vad fasen skall man hitta på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0