Godmorgon

Usch vad ansträngande det var att gå upp imorse.. Jag som alltid brukar ha så lätt för det, nu har jag iallafall gjort en vanillia cappuccino så det blir nog bättre. Om inte är det snarare något allvarligt fel, hehe! Just det, igår testade jag även att jobba för resturangen på färjestad: vilket resulterade i att gå jätttebra! Så varje gång innan match skall jag nu jobba där också. Skall bli riktigt kul faktiskt! Och som man säger, träning ger färdighet. ;)
 
Nu skall jag titta på avsnittet ''Maria and Mindy BFF's'' eftersom jag missade det igår tragiskt nog. Sedan bege mig till skolan och ikväll vankas jobb! Helgen är spikad och ser förövrigt ovanligt bra ut. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0