blandade känslor

Usch & fy vilken skitkväll jag hade igår! Först och främst har jag slösat alldeles för mycket pengar, på vad?! Fick lönen för två veckor sedan och den är redan slut, trots att jag inte köpt ett ynka klädesplagg. Känns jäkligt ovärt! Speciellt när alla andra tycks leva på den också. Annars lyckades även klumpedunsen Emma halka full och odräglig på sitt jobb (Mcdonalds), så även min fina dyra jacka är förstörd (oljefläckar) Buh.. Men det räcker såklart inte där, min älskade burberryväska har även någon idiot lyckats spilla ner, återigen..Nejdå, det var såklart en olyckshändelse. Som tur är verkar det gå bort efter att ha skrubbat för livet, annars hade jag vart lite ledsen.
 
Förövrigt har jag de finaste vännerna! Inte konstigt att man blir stolt över dessa bedårande människor!
 
Från fredags
 
Från igår
Fina linnea!
Är det bara jag som blir inspirerad av hus på promenixar?! I detta fall påväg till fest hehe.. Dörren till det här huset är verkligen värd att fota!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0