LIFE IS SUCH A BEAUTIFUL THING

Godmorgon kära vänner! Sitter i biblioteket på skolan och väntar tills nästa lektion skall börja. Har en tuff dag idag ända tills halv 5 och direkt efter skolan måste jag rusa till jobbet!
 
Men idag är faktiskt inte vilken dag som helst.. Min kära farmor fyller nämligen 64 år idag! Stor tant. :-) hehe!! Och som glömsk sistaminuten-människa man är har jag förstås inte fixat något ännu. Nåja, efter en liten runda på stan är det problemet över! Imorgon är det fredag... Igen?!! Fasen vad veckorna går fort! Den här helgen kommer bestå utav jobb, fiesta och firande! Ännu en bra helg på ingång!
Såhär söt var min lilla älskling imorse! :) Naww....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0