ETT LIV UTAN KAFFE?

Hallå sunshines! Jag kom precis hem från jobbet. Har haft en riktigt strålande dag idag! Revin som jag jobbar med är så trevlig och rolig, att alltid jag lyckas få de bästa arbetskompisarna.. Hm.. Jag är nog en liten tursam individ helt enkelt!
 
Något ämne som jag tycker är så intressant att prata om är utan tvekan olika kulturer! Det påminner mig hela tiden om hur liten och obetydlig man faktiskt är. Nej, nu lät det väldigt negativt (icke så jag menar) utan att det finns så mycket mer, i stort sett allt är möjligt här i världen. Vill man så kan man!
 
Som ni märker är jag på väldigt glatt humör såhär på kvällskvisten! Jag känner nästan lite ''rädda världen tankar'' och försöker luta mig tillbaka, men det går inte så bra. Idag och som de flesta andra dagar är livet så vackert!
 
Anledningen?? KAFFE. Jag kan konstatera att mit liv vore inte värt att leva utan en morgonlatte och en cappucino.
Är jag inte tjusig på jobbet? Haha nja, sådär!! Tur att inte utsendee är allt här i världen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0