Jag fick ett svar från hollywoods egna stjärna, MINDY

Ok, jag skall försöka att inte låta allt för töntig just nu... Men ni vet att hollywoodfruar är mitt absoluta favortprogram! Och självklart älskar jag Maria Montazimi och hennes bästis Mindy. De utstrålar sådan enorm unikhet med deras alldeles egna personlighet! Sådana människor kan man inte annat än älska! Såklart vill jag ha lite utav deras livsstil också, men det tvekar jag inte på att få senare i livet. Somsagt, allt är möjligt sålänge man tror på sig själv!
 
Jag kommenterade Mindys instagram (superusel engelska, jag vet! Men hon verkade förstå mig ändå).. Med tanke på att jag fick ett SVAR! Åh jag känner mig så glad, speciellt när hon skriver att hon blev så berörd och glad av min kommentar. Jag lyckades alltså sända henne på andra sidan jordklotet lite glädje, vilken ära!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0