Angående arbetsintervju

Julia:
Vart ska du på arbetsintervju? Svara gärna i ett inlägg :) kram
 
Svar: Jag var på arbetsintervju på en grill som heter ''Karlbergs grillen'' här i Grums. Jag såg deras ansökan om extra/deltidsjobb så jag tänkte, varför inte? Med tanke på att jag älskar att jobba & tjäna mina egna pengar, tvekade jag inte! Jag fick turen att få en arbetsintervju som blev väldigt lyckad, jag fick jobbet och skall dit & jobba ikväll. :-)
 
Nu har jag 3 jobb som jag tycker är väldigt roliga! Jag skulle aldrig klara av det om jag tyckte det vart tråkigt. Tillskillnad från andra har jag hemskt tålamod - gillar jag det inte på direkten, slutar jag på direkten, haha!
 
Hoppas du blev nöjd med svaret, kram:)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0