UF-mässa

Hej allesammans! Dagen idag har tillbringats på LLA, där det har spenderats många timmar för min del under hösten, trots det lyckas jag självklart vara minst lika virrig ändå! Nåja, vissa av oss är väl bara det helt enkelt. Vi hade UF-mässa och ställde ut vårt företag tillsammans med många andra UF företag i Värmland. Det var riktigt kul att få bemöta respons för vår idee i verkligheten och såklart öva in lite mer försäljningsteknik!
 
Dagen gick suveränt och vi är återigen så gott som tomma i lagret, på kvällen delades det ut fina priser till de nominerade företagen, tråkigt nog glömde vi att anmäla oss till en enda tävling. Fast, enligt mig själv behövs det inte en jury som avgör hur ett bra företag är genom en presentation, egentligen kan vi själv avgöra det genom hur bra man säljer. :-)
 
Efter en lång dag skall jag nu inta sängläge! Självklart till Maria Montazami's nya program ''bff's forever'' (eller vad det heter?) hur som helst, Maria är deltagande & då kan det inte bli annat än succe. FyFAN vilken stjärna! Jag älskar personliga människor som strålar med deras egen unika personlighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0