Arbetsintervju

Ligger hemma hos farmor och tittar på sex and the city! Direkt jag kom hem tog jag en lång och allt för härlig dusch. Eftersom vi slutade så tidigt fanns det tid för lite spa-time också! (På en måndag!!!) Ansiktsmask, hårinpackning, bodylotions och nylackade naglar, känner mig numera som en ny människa. Och med en kopp vaniliia kaffe som en fräsch & pigg människa på det! Måste förövrigt kommenterade orefluido serien som jag köpte häromdagen, den är helt fantastisk. Mitt hår blir verkligen bedårande av produkterna efteråt. Rekomenderar!!
 
Näpp, nu skall jag sticka iväg på en powerwalk till a-intervjun i det ruggiga vädret! Jag känner på mig att det kommer gå galant. Sedan skall jag handla lite gott inför mässan imorgon också! Herregud vilken bra vecka det är:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vart ska du på arbetsintervju? Svara gärna i ett inlägg :) kram

2013-02-04 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0