SÖNDAG

Hallå mina vänner! Söndagar går som vanligt ut på att ta det så lungt som möjligt. Var vad jag tänkte i alla fall.. Efter att jag hoppat ut ur duschen och fick höra att farmor & brorsan skulle in till stan kunde jag inte riktigt hejda mig heller (hade trots allt inget för mig) så på ynka 15 min från att vara nyduschad blev jag klar! Och ja, jag har blivit en snabbjäkel ;-) det är en sak som är säker! Underligt med tanke på hur seg jag alltid varit.. Nåja, jag antar att man lär sig med tiden?! I stan köpte jag lite småsaker som behövdes. Tog även några fikapauser och käkade mat på det, alltid lika gott!
 
Nu på kvällskvisten har jag tagit en långpromenix med mina vovvsar och slappar nu i soffan framför en film hos farmor. Skall snart ringa Felicia har jag tänkt och sedan är det sovdags! Är faktiskt lite trött & för att nämna taggad på en ny vecka♥ Puss på det käraste vi har; livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0