MY GIRLZZ

En riktig slappis-söndag har det varit! And I love it! Perfekt dag att slappa på utan att få dåligt samvete. Det får jag alltid på fredagar/lördagar då andra går ut, känner mig så tråkig genom att ligga hemma med en godispåse (även lite utanför haha...). Så det är tur att det finns en sådan här äkta vilodag.
 
Förresten så är nyårsplanerna fulländade. Jag och tjejerna skall ha trerätters middag hemma hos Louise och även fira tolvslaget där! Tycker att det känns riktigt mysigt. Jag är en folkkär person som älskar att träffa nya människor och bara prata, men nyår känns ändå som att man skall tillbringa med de närmaste och ja, bara ha det allmänt mysigt på. Men... då är det tills tolvslaget jag menar! Timmarna efter tolvslaget vet man förstås aldrig vart de spenderas!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0