WORKING MODE

God kväll alla vänner och kära söndag! Igår vankades det dubbelpass, först LLA och sedan några timmars paus - som resulterade i en vin/tapas kväll ute med vännerna! Blev verkligen sugen på att gå ut som de andra.... Men icke! Istället drog jag mig till Karlstads lilla gatugrill, Sibylla, för att beta av ett nattpass. Var inte speciellt peppad på att jobba och passet gick riktigt drygt. Inte ofta det sker, men någon gång måste det ju göra det också, he-he.
 
Annars då? Hela dagen idag har spenderats i sängen, och det är så fruktansvärt uppskattat. Som jag längtat efter denna söndag! Bara ligga och dega, all night all day. Nu är klockan sisådär 18:00 och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen. Tänkte hoppa in i duschen och höra med Jennifer om hon är sugen på en Pw, börjar bli lite rastlös nu (kanske inte så konstigt ioförsig)...
 
PS. Någon mer än jag som har superpanik över klädsel till nyår? Det är ju liksom på tisdag! Dagarna mellan jul och nyår är för täta. Man hinner varken komma i form från alla julmat och man hinner definitivt inte finna en klädsel. Även om många anser att nyår är himla överskattat, vill jag åtminstone försöka fira in det nya året på bästa möjliga sätt. Speciellt nu, sista året innan många av mina vänner och jag går skilda vägar. Och det här kanske känns lite standard att säga, men det här nya året skall banne mig bli speciellt.
En bild från i fredags! Jag och Julia möttes upp på Cazanova innan jobb.
Påväg till LLA igår
Fin bild på Fia från gårkvällen
Jag & Johanna igår (galet sliten jag, jag vet - men hade faktiskt jobbat haha)
Vi förflyttade oss självklart lite från restaurang till restaurang, mycket roligare i mitt tycke! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0