ONE EVENING ONE LOOK

I torsdags bar jag en look som verkligen inte hör mig till när det gäller utekvällar1, jag har alltid klänning på fest (denna gång kostymbyxor), 2, jag visar sällan mage, 3, jag har sällan utsläppt hår...  Nu när jag tänker efter, fasen vad tråkig man är. Jag är en sådan där person som vet jag att jag trivs i något - kör jag alltid på det, himla tråkigt i eftertanke! Testar man inte nya genre får man aldrig veta. Och på tal om veta, vet ni VAD? I liked it!
 
Bar en glittrig och festlig magtröja från Bikbok till ett par klassiska kostymbyxor från Stockholm, och såklart en tidlös kavaj till det. Eftersom en magtröja blir lite mer sexig och utmanande, valde jag att klassa till det med kontorsstilen (för att få det lite mer elegant). Jag tyckte det fungerade helt utmärkt! Grym jäkla matchning om jag får säga det själv. Till detta hade jag min coola väska från Marc Jacobs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0