SEASON OF CHRISTMAS

Hej & hå! Då var ännu en jul över. Synd.... Maten har jag inga problem att undgå, men när det kommer till julgodis, mysigheter, julmusik, sällskap & förstås paket. Ja, då kan denna tradition få vänta med att lämna oss ett tag! Eller, vi borde ha flera traditioner i Sverige. Typ göra påsken lite större och halloween lite gladare. Jag har i alla fall haft en helt och hållet toppen jul i år! Fått jättefina presenter, träffat släktingar som inte ofta annars sker, frossat i godis och myst. Det som hör till helt enkelt, klassiskt Svenskt. Dagen spenderades hos mina släktingar vid Örebro och sedan firade vi mer här hemma med familjen.
 
Igår vankades en utekväll! Ytterst sällan detta sker - men jag blev faktiskt otroligt uttråkad. Lyckades även komma in i det där onyktra-modet som jag har då jag blir rastlös på allt...... Med andra ord, det blev några drinkar för mycket & min regel att endast dricka vin bröts, som ni nog kan ana. Men hur jäkla lätt är det då?? Baren står ju och ropar på en levnadsglad, drinkglad, hypad människa som jag. Förfesten var som i vanlig ordning bäst med mis favoritas!
En bild från igår! Vad tycker ni om min outfit? Visst är den otippad på mig, men jag tycker faktiskt att jag fick till det ganska bra. Visar bättre bild sen!
Och förstås en bild på min julvovve!
 
 
Nu skall jag göra mig iordning för ett nattpass. Och när jag kommer hem inatt, sisådär 05:00 så SKALL jag äntligen sova! (Det brukar jag visserligen göra då, men ändå..) Fy-katten vad jag längtar efter denna stund! Är ett vandrande lik för den som undrar. Slutet gott allting gott! Vi hörs imorgon mina vänner. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0