MEJAS B-DAY

God morgon! Jag har precis gjort mig iordning och tänkte fixa iordning en smarrig latte innan jag åker till stan. Jag och Meja tänkte mötas upp för ännu en, latte (förstås) på stan. Förövrigt fyllde vår finaste Meja år igår! 18 år! Vi fyller båda lika sent, så vi har lidit tillsammans som de enda omyndiga i vår krets kan jag säga, ha-ha. Imorgon skall vi i alla fall fira henne på ankan med mat & dryck, ser jag fram emot.
 
Annars då? Skall köra ett spinningpass på sats och sedan åka och jobba. Ikväll vankas det traditionella julbaket med Camilla, Moa, Maria och Carl (och min familj då förstås..) som jag längtat efter detta! En favoritgrej med julen är absolut allt bakande, jag älskar att pyssla och att äta förstås..  Inatt vankas ännu ett jobbpass, det blir dubbelpass idag med andra ord, och en fullspäckad dag!
 
Hoppas ni får en fin torsdag! Sista dagen i skolan imorgon innan jullov också. (Hur härligt??).
 
Fina Meja!
 

Kommentarer
Postat av: Meja

TACK Emma! Du är för underbar!

2013-12-19 @ 15:00:23
URL: http://mejataserud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0