Boxning!

 Ikväll körde jag boxning med Sara! Blev ett riktigt grymt men tröttsamt pass - trots att jag slarvat med maten idag & knappt hade någon energi i kroppen, kämpade vi på. Dessutom är det riktigt roligt att köra, speciellt när vi ligger på ungefär samma nivå & kan varandras styrkor och svagheter!
 
Sedan åkte jag med pappa hem och nu har jag precis börjat fixa för lite hemmalyx med spa! Hur underbart är det inte att känna sig riktigt fräsch? Köpte nya ansiktsprodukter idag som jag skall visa er sedan också!
Tre printscreenade bilder från dagens pass! Vet tyvärr inte hur man lägger upp filmklipp på bloggen. Skall nog försöka få någon liten teknisk vän att hjälpa mig med detta. Har försökt några gånger, utan resultat tyvärr..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0