Mysig veckostart

Halloj! Den här veckan kommer garanterat gå minst lika fort, som precis alla andra har gjort. Herregud, nu för tiden rinner verkligen bara tiden iväg. Vipps så är den borta.. Gäller att ta vara på den nu innan man blir alltför gammal! Skämt åsido... He-he. Gårdagen spenderades med Olivia hemma hos mig, senare kom farmor och vi hade pizzamys samt tårtmys med familjen. En inte alltför nyttig måndag. Men vem bryr sig! Det skall vara gott & leva.
 
Idag har jag haft ännu en väldigt soft dag i skolan - vilket är en väldig tur, då jag inte har någon kraft alls för att prestera i skolan numera.. Är för trött på det. Jullov kan inte sitta bättre. Efter skolan åkte jag och betade av ett pass på jobbet med Victoria. Roligt som alltid, blev både skratt och snack!
 
Nu tänkte jag dra på mig en ansiktsmask och kika på Paradise hotel. Har aldrig någonsin varit fast i en serie eller dokusåpa, möjligtvis Gossip Girl, men det var jag ju tvungen att sluta kolla på - då all lyx och designerting gjorde mig deprimerad av avund, ha-ha. Nåja, ingen svensk serie har jag tidigare fastnat för!
 
Hoppas ni haft en bra dag! Njut av livet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0