Ugg Australia

Har glömt att visa er mina nya mys-skor! Jag pratar förstås om Ugg!! Finns det några skönare, bekvämare och härligare skor att bevara sina fötter i? Skulle inte tro det. Ett riktigt värt köp för en isbjörn som mig i vårt kyliga land här på Nordpolen. Och minst sagt, behövligt!
 
Jag valde modellen mini och i svart färg. Egentligen föredrar jag den klassiska beigea Ugg-färgen (ok, jag föredrar alltid beige;t..) men, eftersom alla mina jackor tycks vara i färgen beige, så skar det sig tyvärr lite i matchning att köpa ett par skor i den färgen också. Så jag valde ett par svarta! Dessutom håller alltid mörkare färger sig fräschare längre. Från Footnews, 1800 kronor.
 
Observera!! Jag har redan använt dessa skor när jag tog bilden! Därför de inte ser helt fräscha ut.. He-he.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0