Dagen till ära!

Fredagen spenderades med att fixa och trixa, fick även en jättegullig liten gåva utav Hojin! Hon vet nämligen vilken kaffe-fantast jag är, och jag brukar ofta komma och klaga till henne när jag inte tycker att mitt kaffe i min proffsiga kaffemaskin, blir som det skall. Och när det inte blir något skum av mjölken i maskinen, hon brukar med andra ord ge mig tips efter tips (då hon jobbar på Waynes), haha fasen vad jobbig jag måste vara! Igår kom hon i alla fall till mig med en liten mjölkkanna till latte:n, hädanefter skall det bli många tjusiga figurer på mina kaffedrinkar.
 
Igår bakade jag tårtor för hela slanten medan pappa fixade middagen tills idag (innan jag betade av ett nattpass). Det kommer bli ett stort kalas med hela 50 personer som middagsgäster! Annars då? Tänkte snart hoppa in i duschen och möta upp Fia i stan. Hoppas ni får en magnifik kväll! Det skall vi ha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0