Proffsfrisör @ Miss Ferming

Idag var jag och fixade mitt burr hår fröken Ferming! Jag kunde inte ha blivit nöjdare. Johanna är helt suverän! Salongen, Jacobsson och Schmidt är hur fräsch som helst, läderfotöljerna är designade, kaffet var gott, servicen utmärkt och självklart så fanns senaste Elle på plats. Minst sagt, imponernade och värdig salong. Jag kände mig som en prinsessa där inne. Tack igen Johanna. ♥ Jag står dig skyldig! 
 
Förövrigt känns det som att allting börjar fixa sig tillslördag då min fest vankas. Har fixat nya naglar hos min manikyrist, nya och fräscha slingor, solat, köpt klänning & smycken samt spanat in lokalen gång på gång. För en gångs skull är jag förberedd in i minsta detalj. Det känns så underbart! 
 
Bortsett ifrån det har jag jobbat ikväll. Jag och Jennifer betade av ett pass på Löfbergs lila! Imorgon vankas fix, trix och även ett nattpass, men nu skall jag sova.. Vi hörs imorgon kära vänner! 
För att starta dagen på bästa sätt blev det förstås en god cappucino från Espresso
Känner mig så himla fräsch! Som en ny människa! Skulle aldrig byta hårfärg. Love being a blondie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0