En glittrigare variant

Japp. På senaste tiden har jag lärt mig att våga. Att visa hud brukar inte vara min grej - speciellt inte i Sverige. Men, har man möjligheten att göra det (samtidigt som det ser good-loooking ut) skall man fasen ta vara på chansen! Denna skönhet total-diggar jag. Glittrig, festlig, enkel, cool, söt, ja listan kan göras lång. Man får välja själv vilken roll man föredrar kvällen till ära. 
 
Toppen är ganska kort och visar liten del av magen. För att skymma undan dess korthet kommer jag att bära ett par klassiska midjehöga kostymbyxor och en alltid så fungernade kavaj, den figursydda förstås. Kommer bli en blandning utav en elegant kvinna likaså som en sexig sådan. En kombo jag tycker verkar kul!! Och helt rätt! 
 
Det bästa? Från bikbok och blir din för 149 ynka riksdaler. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0