Lill-lördag

Hejsan! Idag har jag bara tagit det lugnt. Haft en soft skoldag, men trots det har jag förstås varit trött.. Överdriver inte när jag säger att jag är ruskigt skoltrött. Trött på rutiner, trött på håltimmar, trött på lärare, trött på långa lektioner och trött på att hela tiden behöva prestera och sträva efter kunskap. Till sommaren skall det enbart levas och det enda som skall användas inombords är mitt hjärta, min hjärna skall få stå på laddning ett tag. Längtar.
 
... Och om sisådär 9 ynka dagar är det jullov! Det är ju alltid något för min trötta hjärna och partysugna kropp! Längtar efter all julmat, trots att jag egentligen inte alls gillar det - avskyr det faktiskt vanligtvis, det är nog känslan jag vill åt. Ni vet, den där juliga och riktigt mysiga känslan som man kopplar till olika ting. I detta fall julmat. Men, back to reality! Idag har jag även hängt på stan med min uberbra vän Fia, vi har fikat och kikat runt.
 
Kvällen till ära har innehållit massor av mys med småbrorsorna och förstås Paradise hotel (är besatt..) Nu tänkte jag bege mig ut på en liten kvällspromenix (älskar att vara ute & gå i ensamheten, sjunga med till låtar och bara tänka på mig själv, allt & inget) sedan ännu mer filmmys. Ha en fin onsdag!
 
 
Två bilder jag gillar. Överst: Jag, lite småful och sliten innan skolan - tills jag fick min underbara kaffe, för att få ut det bästa av dagen! En obligatorisk grej i mitt liv. Kaffe är en bra början. Nederst: Jag och Manda från Amanda H 18-års middag, kopplar den till: glädje, skratt och underbara vänner.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0