Veckans vilodag!

Det är söndag och veckans vilodag. Precis vad jag har gjort idag, vilat - med andra ord, inte speciellt mycket! Jag har tittat på filmer (och för en gångs skull kollat på dem, utan att tröttna), sovit mitt på dagen, gått promenad, träffat Jennifer och haft en myskväll som avslut på denna vecka med massor utav gott!
 
Denna helgen har jag återigen jobbat, både fredag och lördag. Veckan som väntar är uppladdad med massor av roligheter! Ok, är faktiskt inte så sugen på att jobba denna vecka (ärligt talat, även om det ej hör till vanligheterna) - men det vankas ändå dubbelpass på torsdag och även nattjobb på fredag. På lördag har jag min födelsedagsfest så det är förstås massor utav saker som behöver fixas. Tur att jag har underbara vänner till hjälp! Annars då? PT-pass imorgon med Andreas och Filippa, på tisdag vankas prov och sedan massor av träning to get in shape - till helgen & min klänning;)
 
Nu skall jag kika på en film och sedan sova! Har sovmorgon imorgon. Härligt! Hoppas ni också sover gott!
 
Två bilder från en fest-outfit jag gillar! Lånar man pappas dator är det gamla godingar som gäller, denna bilden är ifrån Bellas 18-års fest i februari!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0