Lunch på stan

Alltså, fy vilket väder det varit idag! Jag som ville inviga mina nya skor, men icke! Det tillät då ej vädret. När jag sprang in på Espresso imorse för att köpa min dagliga cappucino - var det SÅ nära att jag skulle blåsa omkull. Vinden var ta mig fasen starkare än mig! Inte gjorde det bättre att jag hade si sådär 3 kassar + väska, kaffe att hålla i schack. Nepp, en sak som är säker är absolut att stormar passar inte in i mitt liv.
 
Bortsett ifrån det har inte vädret påverkat mig speciellt. En fredagslunch med lite standard-stäm med vännerna är förstås inget undantag. Alltid lika välbehövligt! Kikade sedan runt lite på stan med Felicia och Felicia. Nu skall jag snart åka till stan för att jobba. Nattpass både idag och imorgon!
Lånade bilder från min kära väninnas blogg! Förövrigt kan jag inte förstå hur Johannas bilder alltid lyckas bli så bra och alltid mina så dåliga. En gåta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0