Trötta Emma

God natt mina vänner! (Kan man säga så utan att alla tror att jag skall sova? Klockan är ju liksom 00:30). Idag har jag i alla fall haft ett styrelsemöte med UF. Kändes faktiskt bra! På söndag skall vi börja med det som var eftertänkt ifrån början - sälja prenumerationer! Med andra ord, på söndag är det jag som skall knacka dörr och sälja mig in i familjers frestelse.
 
 Visserligen har jag jobbat på resturanger, gatukök och läktarförsäljning och just det.. Jag har ju fasiken testat på telefonförsäljare en gång i tiden, haha - som förövrigt gick rent åt helvete! Jag blev total-ägd utav kunderna kan jag säga, kunderna som jag egentligen skulle sälja till, satte mig enbart på plats. Det jag ville komma fram till att just denna typ utav säljjobb ligger långt ifrån min vana och för den del, kunskap. Om man inte räknar med telefonförsäljare då men den tiden vill jag helt glömma.. Not my thing!
 
Jag ser verkligen fram emot att göra detta! Det kommer bli en grym träning och verkligen en bra erfarenhet. Jag känner faktiskt några som jobbar inom säljbranschen (unga) och tjänar riktigt bra. Vore kul (och viktigt) att bli grym på något sådant, man kan aldrig bli för bra på att snacka.
 
Förövrigt har jag ockuperat farmors kök kvällen till ära! Mamma skickar alltid iväg mig till farmor när bakning är på ingång, då jag har en liten tendens att stöka till det oerhört och råka glömma detaljerna med att städa undan efter mig.. He-he. Imorgon skall vi sälja med företaget på Sundsta!
 
Just det! Var och kikade på min lokal till nästa helg - som såg helt suverän ut. Köpte även ett par Ugg Australia idag som jag beställt, svarta mini! Visar imorgon. Sov gott alla kära!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0