En dag i vår härliga stad

Hallå där ute! Idag har varit en bra dag, har slutfört lite uppgifter i skolan och kommit på ett briljant ämne till mitt reportage, dock i sista minuten... Men det är det värt, speciellt om det är bra och med himla massa gnista i! Efter skolan trallade jag runt på stan lite med Sofia, Ammie, Issa och Angelica.. Vi åt även en gudomlig kinabuffé! Börjar bli en standard för oss, även att äta så att vi knappt kan stå upp därefter. Ett tydligt bevis är Ammie och Fia.
 
Sedan blev det ännu lite kik på stan! Hittade och köpte min födelsedagsklänning, som jag skall ha på mitt kalas - nu när det mesta börjar lösa sig ser jag verkligen fram emot min fest. Den kommer bli helt oslagbar! Sedan blev det ännu en fika (förstås) och till sist bussen hem till lilla Grums. Tänkte slutföra mitt reportage nu & bege mig ut på en promenix!
Fina bellran!
Haha Fia är mätt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0